FAQ

Bezedná miska

Dobrý deň, moja platba kartou zlyhala, ako mám postupovať?

Dobrý deň, bez ohľadu na dôvod neúspešnej platby máte nasledujúce možnosti. Alebo dostanete potvrdzujúci e-mail od spoločnosti Comgate. V tomto e-maile nájdete tlačidlo s opätovnou platbou. V každom prípade je najlepšia možnosť tá, pri ktorej ste u nás registrovaný. V tomto prípade sa stačí prihlásiť, nájsť poslednú objednávku vo svojom používateľskom účte a kliknúť na tlačidlo zaplatiť.


Dobrý deň, objednal som si nesprávny rozmer postele, ako mám postupovať ? Je možná výmena ?

Ďakujeme za Váš dotaz, Ak od dodania tovaru uplynulo menej ako 14 dní, posteľ (a obojok, vodítko alebo iný tovar) bez problémov vymeníme. Ak od dodania tovaru uplynulo viac ako 14 dní, kontaktujte nás, určite nájdeme riešenie. Pochopte prosím, že čuch psov a mačiek je veľmi citlivý a použitý pelech je pre iného štvornohého miláčika nepoužiteľný.


Dobrý deň, iné e-shopy ponúkajú doručenie do druhého dňa. Prečo to tak nie je u vás ?

Dobrý deň aj Vám, nechceme byť v tomto smere ako ostatné e-shopy. Sľubom neurazíte... ale my chceme sľubovať len to, čo je reálne. Veľkú časť objednávok skutočne doručujeme na druhý deň, vo väčšine prípadov doručujeme do dvoch dní od objednania, avšak radšej hovoríme "do troch dní", aby sme každému povedali pravdu. Sami sme vyskúšali mnoho e-shopov a doručenie na druhý deň bolo úplne výnimočné...


Ponúkate dopravu zdarma pri nákupe tovaru za určitú sumu ?

Áno, samozrejme :-). Pri objednávke nad 990,- Sk vám tovar doručíme zadarmo. Ďakujeme za váš dotaz, túto informáciu sme zviditeľnili na webovej stránke. Viac informácií o spôsobe dopravy nájdete TU.


Chcel som si objednať tovar s vlajkou KLUBU, ale nepodarilo sa mi to. Prečo nie ?

Tovary s vlajkou CLUB sú vyhradené pre členov Bottomless Bowl Clubu. Ak si chcete takýto predmet objednať, musíte byť členom tohto klubu. Na to stačí veľmi málo, zaregistrovať sa v našom e-shope, nie je potrebné nič objednávať. Potom sa automaticky stávate členom klubu. A aké ďalšie výhody vás čakajú...:-)? Pozrite si ich TU.


Mám pre vás zľavový kupón. Ako ho môžem použiť ?

Zľavové poukazy sa uplatňujú v košíku, kde je na to špeciálne pole. Do tohto poľa zadáte kód poukazu, zľava sa potom načíta v ďalšom kroku.



Aké kuriérske služby ponúkate a ako si medzi nimi vybrať ?

Výberu kuriérskych služieb sme venovali zvýšenú pozornosť. Hlavným kritériom je pre nás spoľahlivosť a kvalita doručenia. Vo veľkých mestách to väčšinou nie je problém, ale tovar doručujeme doslova do každého kúta našej krajiny, preto sme museli byť pri výbere veľmi opatrní. Ponúkame na výber dvoch najrenomovanejších partnerov, a to PPL a DPD. Obaja ponúkajú dobré služby, kvalitnú komunikáciu a obaja sú zodpovední k životnému prostrediu. Výber je teda na vás. Posledná časť doručenia je vždy na konkrétnom kuriérovi, ktorého najlepšie poznáte v mieste doručenia. Spoločnosť PPL navyše ponúka veľmi širokú sieť viac ako 4 000 doručovacích miest po celej krajine. Tovar si môžete nechať doručiť vo svojom okolí a neskôr si ho vyzdvihnúť a spoločnosť PPL má dokonca špeciálnu službu doručovania na vybraných čerpacích staniciach s 24-hodinovou prevádzkou. Veríme, že v tejto ponuke si každý zákazník nájde niečo pre seba.


Môj balík prišiel poškodený, čo mám robiť?

Aj keď je to nepravdepodobné, majte na pamäti, že vaša zásielka sa môže pri preprave poškodiť. Preto si zásielku pri prevzatí vždy skontrolujte pohľadom. Ak vykazuje známky poškodenia pri preprave, požiadajte vodiča o "protokol o poškodení" a spoločne ho vyplňte. V ideálnom prípade si balík odfoťte mobilným telefónom, pretože to výrazne uľahčí uplatnenie reklamácie. Balík potom môžete doma rozbaliť. Ak po rozbalení balíka nájdete poškodený tovar, tiež ho odfoťte a kontaktujte nás. Vždy spoločne nájdeme uspokojivé riešenie.