PREPRAVA A PLATBA
- Bankovým prevodom
Platbu je možné uskutočniť prevodom z akéhokoľvek bankového účtu na účet predávajúceho v Raiffeisen Bank. Číslo účtu je 33559900/5500. Ako variabilný symbol použite číslo objednávky. V prípade tejto platby spracujeme objednávku po pripísaní celej sumy na náš účet. Preto prosím počítajte s oneskorením termínu dodania o čas potrebný na prevod peňazí (zvyčajne 1 pracovný deň). -
Online platby
Online platby zabezpečuje platobná brána ComGate. Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licencovanou platobnou inštitúciou, ktorá pôsobí pod dohľadom Českej národnej banky. Platby uskutočnené prostredníctvom platobnej brány sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované.



POŠTOVNÉ, BALNÉ A DODACIE LEHOTY


Poštovné a balné je pri objednávkach nad 39 € ZDARMA.
Ku každej zásielke dostanete e-mailom daňový doklad (faktúru).
Pre objednávky do 39 EUR a s hmotnosťou do 30 kg sú prepravné náklady nasledovné:
- Kuriérska spoločnosť PPL
6 € - Výdajná miesta Zásilkovna.cz
2,30 €
DRUHY DORUČENIA
Pri zadávaní objednávky si budete môcť vybrať spôsob doručenia.
Budete si môcť vybrať z nasledujúcich možností:
Kuriérska spoločnosť PPL
Štandardné doručenie balíkovou službou, v závislosti od vašej polohy a špecifikácie zásielky vám vyberieme optimálneho poskytovateľa služieb. Následne vás budeme informovať o postupe doručenia.
Výdajná miesta Zásilkovna.cz
Keď si vyberiete túto možnosť, zobrazí sa vám zoznam predajní v celej SR, z ktorých si môžete vybrať požadovanú lokalitu. Budete informovaní o postupe doručenia.
Obmedzenia hmotnosti zásielky
15 kg pre zásielky zaslané na výdajné miesta Zásilkovna
30 kg pre zásielky zasielané kuriérskou spoločnosťou PPL
V prípade, že objednané množstvo prekročí uvedenú celkovú hmotnosť, bude rozdelené do viacerých zásielok podľa násobku uvedeného limitu. V tomto prípade sa bezplatná doprava vzťahuje na jednu zásielku a dodávateľ môže účtovať poplatky za ďalšie zásielky podľa vyššie uvedeného sadzobníka.
Bol balík doručený poškodený?
Aj keď je to nepravdepodobné, majte na pamäti, že zásielka sa môže pri preprave poškodiť. Preto si zásielku pri prevzatí vždy prezrite. Ak vykazuje známky poškodenia, požiadajte vodiča o "protokol o poškodení" a vyplňte ho spoločne. V ideálnom prípade si balík odfoťte mobilným telefónom, pretože to výrazne uľahčí uplatnenie reklamácie. Balík potom môžete doma rozbaliť. Ak po rozbalení balíka nájdete poškodený tovar, tiež ho odfoťte a kontaktujte nás. Vždy spoločne nájdeme uspokojivé riešenie.