Dodacie a platobné podmienky

Bezedná miska

 


Spôsoby platby


Pri zadávaní objednávky máte možnosť vybrať si spôsob platby za tovar.

Budete si môcť vybrať z nasledujúcich možností:
 
  • Dobierka - tovar bude zaslaný na dobierku, celú sumu od zákazníka vyberie vodič pri preberaní tovaru. Dobierka je spoplatnená čiastou 1€.
  • Bankovým prevodom - možnosť platby prevodom z účtu v ktorejkoľvek banke na účet predávajúceho vedený v Raiffeisen banke. IBAN nášho účtu je  CZ8055000000000033559900.  Ako variabilný symbol použite číslo objednávky. V prípade tejto platby spracujeme objednávku po pripísaní celej sumy na náš účet. Preto prosím počítajte s oneskorením termínu dodania o čas potrebný na prevod peňazí (zvyčajne 1 pracovný deň).

Platby online

Online platby pre nás spracúva platobná brána ComGate. Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licencovanou platobnou inštitúciou pôsobiacou pod dohľadom Českej národnej banky. Platby uskutočnené prostredníctvom platobnej brány sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované.

  • Online platba kreditnou kartou - najrýchlejší spôsob platby online. Do rozhrania platobnej brány ComGate zadáte číslo svojej karty, dátum platnosti a CVC kód - tri čísla, ktoré sa nachádzajú v podpisovom prúžku na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure, takže budete pravdepodobne vyzvaní na zadanie čísla kódu, ktorý dostanete prostredníctvom SMS správy od svojej banky.
  • Rýchla platba - okamžitá platba prostredníctvom internetového bankovníctva. Platobná brána ComGate vás presmeruje do vášho internetového bankovníctva, kde sa prihlásite ako zvyčajne a potvrdíte už pripravený platobný príkaz.

Po dokončení platby budete presmerovaní späť do obchodu. Platba je potvrdená okamžite, v objednávke budeme pokračovať bez meškania.

 


Poštovné, balné a dodacie lehoty


Dodacie lehoty sú podrobne popísané TU.
Poštovné a balné je pri objednávkach nad 39€ ZDARMA.

Všetky objednávky uskutočnené v e-shope bezednamiska.sk zasielame spoločnosťou PPL.

Ku každej zásielke obdržíte e-mailom daňový doklad (faktúru).


Obmedzenie hmotnosti zásielky


Jedna zásielka je hmotnostne obmedzená nasledovne:
  • 30 kg v prípade zásielok kuriérskou službou.
  • 30 kg pre odberné miesta PPL.
  • bez obmedzenia pre zásielky určené na osobný odber v sídle spoločnosti

V prípade, že objednané množstvo presahuje uvedenú celkovú hmotnosť, bude rozdelené do viacerých zásielok podľa násobku uvedeného limitu. V tomto prípade sa bezplatná preprava vzťahuje na jednu zásielku a dodávateľ môže účtovať poplatky za ďalšie zásielky podľa vyššie uvedeného sadzobníka.

 


Moja zásielka prišla poškodená, čo mám robiť?


Aj keď je to nepravdepodobné, majte na pamäti, že zásielka môže byť počas prepravy poškodená. Preto zásielku pri prevzatí vždy skontrolujte pohľadom. Ak vykazuje známky poškodenia pri preprave, požiadajte vodiča o "protokol o poškodení" a spoločne ho vyplňte. V ideálnom prípade si balík odfoťte mobilným telefónom, pretože to výrazne uľahčí uplatnenie reklamácie. Balík potom môžete doma rozbaliť. Ak po rozbalení balíka nájdete poškodený tovar, tiež ho odfoťte a kontaktujte nás. Vždy spoločne nájdeme uspokojivé riešenie.

 


Poistenie zásielky


  • Žiadne poisťovne, riešite priamo s nami
  • Tovar poškodený pri preprave bude okamžite vymenený bez potreby zdĺhavých reklamácií
  • Vymenený tovar vám zašleme ihneď (dátum a miesto doručenia si dohodneme s nami, miesto sa môže líšiť od pôvodného)
  • Poškodený tovar odovzdáte dopravcovi (v pôvodnom obale)
  • Cena služby len 19,- Sk

Ako získať službu?

  • Službu získate zaškrtnutím voliteľného políčka v košíku, v kroku 2 / Spôsob dopravy a platby
  • Službu nie je možné doobjednať

Ako to funguje?

  1. V kroku 2 nákupného košíka zaškrtnite políčko, aby ste si mohli objednať službu "Poistenie zásielky". Službu nie je možné doobjednať.
  2. Ak dostanete poškodenú zásielku, zaznamenáte poškodenie do odovzdávacieho protokolu a prevezmete zásielku.
  3. Ak je zásielka nepoškodená, ale nájdete v nej poškodený tovar, postup je rovnaký.
  4. Kontaktujte naše stredisko služieb zákazníkom, telefonicky alebo e-mailom (kontaktné údaje TU).
  5. Dohodneme sa na spôsobe výmeny.
  6. Pošleme vám zásielku na výmenu, t. j. pošleme vám nový tovar, a vy po prevzatí poškodenej zásielky alebo tovaru vrátite zásielku dopravcovi.
  7. Náklady na dopravu výmennej zásielky samozrejme neplatíte, to je naša povinnosť.

Čo ak poškodený tovar už nie je na sklade?

Ponúkneme vám alternatívne možnosti alebo sa dohodneme na vrátení peňazí.

Koľko času mám na nahlásenie?

Na uplatnenie nároku v rámci poistenia zásielky musíte udalosť nahlásiť do 3 dní odo dňa doručenia.

Ako dlho bude trvať výmena?

Riešenie takejto udalosti je pre nás prioritou a budeme ju riešiť prednostne. Všetko vybavíme promptne, samozrejme, v závislosti od dostupnosti nového tovaru. Štandardne spracujeme novú zásielku v ten istý alebo nasledujúci pracovný deň, v ktorý bola nahlásená, plus 1 deň prepravy k vám.
Ak je rýchlosť kritická, máme náhradný tovar a ste z Prahy alebo okolia, môžeme všetko realizovať v našej predajni v Hostivaři.